Sis jocs per fer a casa – Seis juegos para hacer en casa

Juga a casa

Una de les millors coses que poden fer junts els membres d’una família (siguin de l’edat que siguin) és jugar. Aquests dies hem de ser a a casa moltes hores, així que pot ser una bona oportunitat per aprofitar i passar una estona jugant.

Per aquest motiu amb l’Adrià Altarriba hem decidit fer una tria de sis que tinguin categories diferents i recopilar-los en forma de llibret. Tots es poden jugar amb material que, de ben segur tens a casa.

Cinc dels jocs escollits han estat publicats a llibres que ja no es troben al mercat. El sisè és un joc per a dispositius mòbils (Android en aquest cas) que afavoreix el fet de jugar plegats al voltant d’una pantalla. Hem preparat un menú lúdic força variat, així que segurament trobareu algun joc que et faci el pes.

Aquí el teniu. Esperem que siguin útils. I quan els hagueu jugat, ens explicareu com us ha anat l’estona de joc? Bones partides!


Juega en casa

Una de las mejores cosas que pueden hacer juntos los miembros de una familia (sean de la edad que sean) es jugar. Estos días tenemos que estar en casa, así que puede ser una buena oportunidad para aprovechar y pasar un rato jugando.

Por este motivo con Adrià Altarriba hemos decidido hacer una selección de seis que tengan categorías diferentes y recopilarlos en forma de libro. Todos se pueden jugar con material que, a buen seguro tienes en casa.

Cinco de ellos fueron publicados en libros que ya no se encuentran en el mercado. Y el sexto es un juego para dispositivos móviles (Android en este caso) que favorece el hecho de jugar juntos alrededor de una pantalla. Ya veréis que hemos preparado un menú lúdico variado, así que seguramente encontraréis algún juego que os interese.

Aquí lo tenéis. Esperamos que sean útiles. Y cuando los haya jugado, ¿nos contaréis cómo os ha ido el tiempo de juego? ¡Buenas partidas!