Atles de la terra lúdica (1) – Buscant els jocs

Un atles per mapejar com aprenem a ritme de joc

Un atlas para mapear cómo aprendemos a ritmo de juego

Versió en català

Quan et planteges de forma seriosa utilitzar el joc o la gamificació com a eina per a l’aprenentatge, hi ha molts temes que et fan dubtar. Llavors investigues, i obtens petites respostes que t’ajuden a començar a mapejar els diferents conceptes.

Al #gamifimaster d’Enti-UB estem preparant aquest Atles de la terra lúdica on volem saber què en penses al voltant de temes relacionats amb el joc i la gamificació aplicades a contextos d’aprenentatge. El proper 25 d’abril del 2022 donarem què ha trobat el nostre equip d’exploració i els resultats obtinguts a l’enquesta.

Pots consultar altres entrades sobre el gamifimàster que s’han anat publicant en aquesta plana web.


Versión en español

Cuando te planteas seriamente utilizar el juego o la gamificación como herramienta para el aprendizaje, hay muchos temas que te hacen dudar. Entonces investigas, y obtienes pequeñas respuestas que te ayudan a empezar a mapear los distintos conceptos.

En el #gamifimaster d’Enti-UB estamos preparando este Atlas de la tierra lúdica donde queremos saber qué piensas sobre temas relacionados con el juego y la gamificación aplicadas a contextos de aprendizaje. El próximo 25 de abril del 2022 daremos qué ha encontrado nuestro equipo de exploración y los resultados obtenidos en la encuesta.

Puedes consultar otras entradas sobre el gamifimàster que se han publicado en esta página web.