Jocs aplicables a l’entorn educatiu
En aquesta entrada he recollit alguns dels jocs que es proposen al volum 3 de Learning, Education & Games i que són aplicables a un entorn educatiu. La tria és totalment personal i l’he feta en funció de la durada, que el joc sigui accessible actualment, multiplataforma i, si és possible, amb una guia per aprofundir-hi.
En esta entrada he recogido algunos de los juegos que se proponen en el volumen 3 de Learning, Education & Games y que son aplicables a un entorno educativo. La elección es totalmente personal y la he hecho en función del tiempo de la partida, de que el juego sea accesible actualmente, multiplataforma y, si es posible, con una guía para profundizar.
- A normal lost phone (guia didàctica)
- Alien Rescue
- Antura & the Letters
- Assassin’s Creed
- Assassins of the Sea
- Ballot Box Bumble
- Biome Builder
- Buffalo
- Catan
- Codenames
- Dread
- Escape the Room: Ostrich Outbreak
- Everyday the same dream
- Evolution
- Fire Tag
- Food Fight
- Game Over Gopher
- Go Extinct!
- Gone Home
- Honeymoon
- Into the Cell by Smart Sparrow, and Human Anatomy: Circulatory System by VidaSystems
- Keep Talking and Nobody Explodes
- Loneliness
- Life is Strange
- Martha Madison Game Series
- Minecraft
- Mission: Admission
- Monster Mash!
- Never Alone (Kisima Innitchuna)
- Night of the Living Debt
- Osaki Ni Shitsurei Shima-su!! (Excuse Me for Leaving Early)
- Paint-a-Long
- Pandemic
- Papers, Please
- Parallel
- Play the Knave
- Playground Physics (guia didàctica)
- Quandary
- Small World
- SpaceChem
- Spent
- Splattershmup
- Stardew Valley
- The Counting Kingdom
- The Evolution of Trust
- The Oregon Trail
- The Red Dot Game
- This War of Mine
- Thunderbird Strike
- Time Trek
- Tsuro: The game of the Path
- Two Rooms and a Boom
- Unmanned
- Walden, a game
- What Remains of Edith Finch (guia didàctica)
- Zoombinis